Vse kar morate vedeti o Profi tekočem mediju

09.05.2018

Vse kar morate vedeti o Profi tekočem mediju

O slikarskih medijih smo že govorili. Pisali smo, in mnogi izmed vas so se strinjali z nami, da sploh niso enostavna tema, da zahtevajo izkušnje in potrpljenje. Prav tako smo takrat prišli do sklepa, da slikarske medije uporabljajo in potrebujejo predvsem tisti, ki slikajo z oljnimi barvami.

 

 

Tokrat bi želeli vašo pozornost usmeriti na popolnoma drugo vrsto medija. Liquitex pouring medium - profesionalni tekoči medij se uporablja za slikanje z - akrilnimi barvami, njegovi specifični efekti pa ustvarjajo čudeže ki spadajo v posebno kategorijo. Namreč, akrilne barve v dotiku s njim postanejo izjemno tekoče in se razlivajo na podlagi. Idealen je za abstraktne slike in marmorni efekt.

Način uporabe

Ta medij je najbolj praktično mešati z akrilnimi barvami, v ločenih posodicah. Priporoča se mešanje v razmerju: ena skodelica medija in polna žlica barve. Ena žlica predstavlja približno 15ml barve oz. 1/16 skodelice. Seveda lahko to količino povečate ali zmanjšate, precej je odvisno od posode v kateri boste barvo mešali z medijem, trudite pa se držite omenjenega razmerja, zaradi boljšega učinka. Mešanico je najbolje vsuti v flaške z aplikatorjem oz. konico. Barve lahko na podlago nanašate eno čez drugo ali eno zraven druge, nakar jih lahko še razlijete s pomočjo paličice ali zobotrebca, da bi dobili čudovite efekte.

 

 

V kolikor vam pogoji dela to dovoljujejo, lahko najprej nanesete večjo količino medija na podlago in nato barve dodate na sami površini. V tem primeru je potrebno poskrbeti da se medij ne razliva s podlage, kar ni vedno mogoče. Lahko poskusite sestaviti lesen okvir ali pa delate na podlagi ki je sama po sebi ograjena - na primer lesen pladenj ki ima zaščitne „ograjice“ saj bodo le te preprečile razlivanje medija zunaj površine. Zadostna količina medija v tem primeru je tolikšna, kot je potrebno da bi površino enakomerno pokrili. Barve lahko po kapljicah nanašate na podlago s pomočjo lesenih palčk ali zobotrebcev. Lahko tudi s palete in v te barve lahko prav tako dodate malo medija, da bi lažje kapljale na površino.

Primerna podlaga

Ker se ta medij meša z akrilnimi barvami, bo skoraj vsaka podlaga primerna. Med umetniki so priljubljene lesene plošče in seveda platno. Kot smo že rekli, se barve razlivajo čez površino zato morate dobro zaščititi prostor kjer ustvarjate, npr. s polivinilom. Prav zaradi razlivanja, umetniki radi uporabljajo lesene plošče ki so debelejše, kakor tudi platna s širšimi letvicami, najpogosteje gre za platna s 6cm okvirjem. Uporaba te tehnike z akrilnimi barvami in medijem, ni nekaj kar prakticirajo le profesionalni slikarji, zato lahko zelo enostavno z njo okrasite predmete za katere bi sicer uporabili decoupage tehniko - pladenj smo že omenili, lahko pa okrasite tudi lesene škatle. V vsakem primeru, ni dvoma da bo efekt na lesu čudovit, primerna podlaga je pa lahko tudi steklo, kakor tudi mnoge druge površine.

 

 

 

 

Slikarji profesionalci bi naglasili tudi to, da mora površina na kateri delate, biti popolnoma ravna, nikakor ukrivljena. Pomembno je namreč zato, in zagotovo se boste strinjali, da edino ko je površina ravna, lahko nadzorujemo razlivanje barv. Na drugi strani, bodo nekateri enotni v mnenju da to sploh ni pomembno in da je dobrodošlo če je površina ukrivljena ravno toliko, da se barve razlijejo v eno stran (razen če to ni cilj umetnika) ter da majhna ukrivljenost ne more škoditi; lahko celo prispeva k boljšim končnim rezultatom. Odločitev je seveda vaša, odvisno od tega kar vam bolj ustreza.

 

 

Dobro je vedeti da se ko nanesete barvo in ko se le ta posuši, lahko nanesete še barve, za boljši efekt. Površina bo vsekakor imela moker videz, ko pa zagotovo končate s slikanjem, površino zaščitite z akrilnim lakom. Tekoč medij preprečuje ustvarjanje zračnih mehurčkov in možnost pokanja barve, ne rumeni in barve mešane z njim niso transparentne. Po sušenju je vodoodporen.

 

Rubrike

NzIzYmM1ZG